Isnin, 1 Mac 2010

Bertemu Semula

Assalamualaikum....

Sudah terlalu lama tidak menjengah blog, sehinggakan kata laluan pun tak ingat. Nak kata asyik buka FB saja pun tidak juga. Apa pun akhirnya berjaya juga. Cuaca sekarang ni memang menguji kesabaran, tidur malam pun tak lena dibuatnya. Yang pasti bil elektrik bulan ni pun naik...

Tahun ni, mula dengan pendaftaran pelajar, program sekolah, aktiviti kelas, sukan dan macam-macam lagilah. Jawatan pun bertingkat-tingkat, tak tau mana nak buat dulu.Baru saja habis sukan. Muka pun masih berbelang-belang lagi. Tapi yang berbaloinya rumah yang aku pegang "Syahbandar" , jadi juara pada tahun ni. Yang pastinya aku lebih suka jadi guru rumah daripada jadi AJK sukan. Walaupun sanggup bertekak dalam mesyuarat. Sibuklah kononnya, tapi dalam pada tu, sempat lagi online...he.he..he..

Bukan apa, cuma nak cerita pasal FB ni. Walaupun orang kata macam-macam tapi tujuan aku berFB adalah untuk bertemu dengan kawan-kawan lama. Memang tak sangka, dan bermulalah pelbagai cerita...Buka cerita zaman sekolah, belajar, kerja, berkeluarga, suka, duka dan sebagainya. Kadang-kadang cerita-cerita tu macam berkait-kait....Apa yang pasti wajah-wajah yang telah dewasa, bukan lagi wajah remaja...Rindunya kat kawan-kawan semuanya, tapi kalau ada peluang berjumpa, tak berkesempatan pulak, ada saja urusan lain yang menanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan