Selasa, 21 Julai 2009

SMK Ahmad Boestamam - 1995-1996



Kali ni maaf kalau aku tersilap nama. Yang pasti aku hilang ingatan kejap. Yang tak ada nama tu yang pasti, aku lupa nama.

Atas dari kiri, Lee,Shahrul,Shaharil,Yew, dan Kok.
Bawah dari kiri,Izra,Ina,Akmal,Jin,Lim,Lee,Sudha,Yati,Linda dan Julia.
Depan, Kahar.
Tiada dalam gambar,Prakash.

Kali ni memang aku hilang jejak langsung. Yang aku tahu, itupun sebab keluar kat tv3, Shaharil Kadir(wartawan). Tapi yang pasti hanya akan keluar time pilihanraya je.

Time form 6 ni, kita punya hal sendiri. Dengan perangai gila2, pemalu dan macam2 lagi. Cerita cinta dan gossip tak terkecuali. Tapi yang paling glamour dah tentulah Yew. Dari form 1 sampai form 6 kenal dia. Time tukan ke cerita Hong Kong tengah hot. Ramailah peminat dia. Tapi yang paling seronok masa kita semua ada jamuan makan-makan kat rumah cikgu. Betapa meriahnya masa tu. Manalah korang sekarang. Rindu sangat2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan